Tuesday, March 9, 2010

Aku takut...


Pernah tak kowg alami satu perasaan takut yg bukan2. Maksudnye takut yg teramat sgt..ha.. Contohnye jumpe hantu..Takut tak? Tapi setakat hantu cam cite Korea tu, sumpah tak takut sebab cun! Gatai na..hehe.. Mase kowg nak amek result SPM dulu camne? Takut gak kan? Sampai de yg 7 kali terkucil..

Macam2 situasi yg membuatkan kite takut. Bagi aku, aku amat takut untuk berdepan dengan KEPUTUSAN AKHIR sesuatu prkare. Aku bagi contoh r ye, aku amat sayang kat somebdy nie, tapi takut die tak trime (tapi die da trime..hehe). Aku ase kowg pun ase bnde yang same kn?

Tapi yg lbey membimbangkan aku ialah aku takut parent die tak trime laks..Restu ibu bape pnting beb. If kowg anggap tu sume kacang, tak bhgie seumo hidup sebab tak dapat restu. huhu..Aku takut... Doakan aku ngan die yek! Ameen...

2 comments: