Monday, March 8, 2010

MENILAI ORANG?

Aku pun tak pasti camne crenye kalu nak menilai orang nie. If kite tanye orang ramai,perghhh..macam jawapan 'cambez' diberikan. Tgk rupe r..tgk pangai r.. N paling bez tgk ade duit ke takde.. Adoyai...

Tapi aku punye care penilaian mudah je..aku tgk sape yang suke bkawan ngan aku tu kire orang baek r sebab aku kan baek. hehek!:) Prasaan pulak... Sape yg kapel ngan aku lagi r untung..ye tak?huhu..

Berbalik pade topik tadi, aku ase bukan mudah untuk kite menilai orang secara TEPAT sebab nobody's perfect kan? Penilaian yang paling baek ialah kite menilai dari sendiri dari sume aspek terutama pegangan agama n da tentu prangai r beb. Jangan men syok sendri jek. Ingat kite hebat, tapi cm hapentah pangai kan?

So, aku senang jek..aku ok ngan orang n orang ok ngan aku..2 jek penilaian aku.. Tapi penilaian yang paling tepat ialah dari PENGALAMAN BERCAKAP DAN BERSALAMAN. wah! so...rock on dude!

1 comment: