Friday, March 12, 2010

Bez ke Cuti?


Haiya... Lagi mau tanya ka cuti bez ke tak. huhu.. Bez r.. Ye tak? Bley balik release tension kat kampung, bley jmpe parent, bley lepak ngan kengkawan, bley tembak cicak n mandi sungai! Ngeee... Bez2!

Dulu pantang cuti je, aku mezti hepy. Bukan stakat hepy, malah aku tambah lagi srhari dua cuti sendri. Haha! Punya r sempoi nak becuti kan? Tapi tadi ada somebody tegur aku kat clasz. Dia hairan bercampur Raihan sebab 1st time aku tak balik awal ke kampung (wat cuti tambahan r..) Awat jadi lagu tu no?

Ha... Sebab apa cek jadi lagu tu.. Mai cek nak buat pengakuan cket. Cek ghasa tak brapa nak bez r nak balik cuti sebab kheja banyak sangat nak kena siapkan. Pening pala aish.. Tapi nak wat gena, banyak ka dak, kena jugak siapkan. Tak siap, mampoish kena punggai pala dengan lectura. Hehek.

Tapi paling membuatkan aku ase tak bez bercuti sebab aku kne tggalkan 'die' beb. Rndu nk kpampos da gua nie. 2 minggu owh.. Kowg ingat kejap ke? Kalau 2 minggu brjalan kaki dari Perlis, aku ase da bley sampai Pahang. Hahak! Pulun na... Waiceh! jiwang r plak. Pa pown, cek sentiasa dok tringat kat ang! Jaga diri ang untuk cek na... Take care. huhu..

No comments:

Post a Comment