Sunday, March 28, 2010

Da tak Sabo!


Da kul barapa skang nie yew? Aku nak prepare nak balik maktab da even satu keja hapah pown aku tak siap lg.. Sedar tak sedar da dkat 2 minggu aku lepak kat umah. Asa sedey jek nak tinggalkan family kat sinie...Tapi nak wat camne kan. Suka atau tak, kna jgk tinggalkan..


Dalam masa 2 minggu nie, pelbagai rasa aku tempuh. Sejak mula awal nak cuti lagi.. Bayangkan r malam tue aku drive nak balik kampung, tapi dikejutkan dengan berita yang memang tak bez oleh dia. Tapi nak wat camna kan, takkan aku nak stop drive, pastue park kete tepi highway. Fruz r konon. Huhu.

Tapi, 21 Mac, semuanya brubah semula sebab aku dapat kembali pe yg aku sgt sayangkan tue. Alhamdulillah... Skang nie aku dalam rgka berusaha utk dapatkan dia sepenuhnya as mine sampai bila2..

Da tak sabo nak jumpa dia!

No comments:

Post a Comment