Wednesday, March 17, 2010

Bukan Ku Pinta...


Salam 1 Malaysia...:) Bukan menidakkan ketentuan Ilahi di ats kelahiran di muka bumi ini..tapi hakikatnya 2 laa..dan bukan juga menyalahkan owg laen di ats kelemahan sedia ade ini..Maafkan aku sekiranya hadirnya aku hanye merumitkan arus kehidupan kalian..Maafkan aku juge sekirenye aku hanya membebankan tanggungjawab yg dipikul kalian..Maafkan aku..Aku sedar aku hanye insan biasa yang x brape nk normal..hik3..tp xpe aku terime dgn ati yg ikhlas kerana bukankah REDHA dan SABAR itu lebih baek...(tp sampai bile leh sbr pon aku xtaw)

erm...aku x mengharapkan ape2 pon dari kalian...jauh skali SIMPATI...tp apelah daye aku..kalian adalah owg2 yg terpenting dlm hidop aku..sbb itu aku sentiase ingin membahagiekan kalian dgn ape care skali pon..maafkan aku sekirenye ade yg terguris rase, terhiris luke dgn perbuatan aku..kalo la kalian taw.........its ok, aku x mahu menyusahkan kalian lg...kerna aku kalian dh byk ssh....nk wat cm ne,aku x mtk sume 2 jd.....tp ape yg aku nk kalian taw sekirenye aku dh xde dpn mate kalian ingat yg AKU SYGKN KALIAN.......


agk2 ley wat novel x??huhu

1 comment: