Tuesday, May 11, 2010

Aku Benci Ibu....!


Aku memang tak faham!
Nape time aku susah dulu, ko wat tak taw jek?
Masa aku jalan kaki dulu, langsung ko tak pandang pown aku.
Ko tak pernah lak nak marah aku time tue...

Skang neh, bila aku da kaya seket, bila aku da pakai kenderaan,
Bukan maen lagi ko perhatikan aku.
Aku rimas r dengan perhatian yang ko bagi. Siyes!
Aku memang benci giler kat ko!

Aku park kete jap ja pown.
Tak sempat punggung aku yang ayu nie nak panas,
Ko da buat hal.
Ko da mula tulis surat!

Cilakak!
Aku terpaksa r terima surat yang ko bagi,
Sebab aku hormat ko, bukan takut OK?

Aku pown buka surat tersebut dengan debarnya.
Melayang RM 3oo kena saman.
Aku Benci Ibu Pejabat Polis Daerah ^@&*%$* Cawangan Trafik!!!!!!!!!!!!!!



p/s: Ceh! Ingatkan ibu sape tadi...

No comments:

Post a Comment