Saturday, May 29, 2010

Aku Ketagihan...


Ketagihan... Apakah yang dimaksudkan dengan ketagihan? Ketagihan ialah suatu tindakan yang menyebabkan seseorang itu separuh gila, dengan ertikata yang laen, tak bley nak stop bila da kena. Aku pown da jadi camtue... Ketagihan apakah yang sedang merantai(bukan rantai kat post bawah tue) aku? Ketagihan dadah? Arak? Perempuan? Bukan... Aku ketagihan Facebook....

Apadia yang depa dok habaq Facebook nie? Muka buku? Buku muka? Facebook merupakan laman sosial untuk mencari kenalan, atau pown wat mende jahat yang laen...Contohnya orang kafir laknatullah wat ptandingan melukis muka Nabi Muhammad s.a.w. Bangang tol... Kononnya atas nama kebebasan bersuara. Apsal tak lukis jek muka mak sendiri ke, muka jiran sebelah ke... Orang pown tak marah.. Bodoh!

Emo cket, sowry yew... Berbalik kepada masalah ketagihan benda alah nie, aku baru jek daftar jadi ahli Facebook. Ntah cmna ntah aku tertekan e-mail n nama aku lak kat c2, secara otomatik, aku pown da jadi sebahagian daripada ahli laman soSIAL tersebut...

Ingatkan tak bez. Bez r jugak sampai aku susah nak stop bila da mula log in.. Bez sebab jumpa kengkawan lama, cikgu2 suma.. Tapi yang tak bez tue sebab da mula jadi ketagih. If ada pusat serenti untuk owang yang ketagihan Facebook, aku ase da ramai da kene masuk termasuk r aku...

Tapi aku asa benda nie kejap jek sebab mungkin aku jadi tergezut dengan kebestaan benda alah yang melalaikan nie. Tapi takpe, kita layan dulu... Tengok sampai mana bley tahan. K, jangan tak solat sebab Facebook ok? Chiow!

No comments:

Post a Comment