Friday, May 7, 2010

untuk Maisya Tahir




1. adakah anda rase hot??
hot r..tengah blackout nie. kipas tak pusing. hahahaha


2. upload wallpaper pc/laptop yang anda gunakan sekarang
nampak kat atas tue?


3. cerita pasal gambar nih
gambar tue menceritakan seekor kambing sedang
berjalan-jalan sambil makan rumput..
takdak aish. gambar tue merupakan band kegemaran aku. legend tue!
tringin gak dulu nak jadi cam METALLICA!


4. kali terakhir makan PIZZA

18 tahun lepas semasa Jepun jajah Belanda.
5. lagu terakhir anda dengar??

ermm... sumayyah, Hijjaz. nape gelak?

6. apa yang anda buat selain selesaikan tagg nie??

aku study bersungguh-sungguh dan mengumpul setem

7. selain nama anda, anda dipanggil apa??

adik (adik?hahaha!!!!). nazreen, wan, warn-G, christiano ronaldo
dan leonardo de caprio.

8. tag lagi 3 orang, sape yek nk tag

3.atina

9.
siapa orang nombor 1 bagi anda

seorang pesakit OUM dan sangat chubby! ngee.....

10. katekan sesuatu pada orang nombor 3

dia baek... tak pernah merokok atau terkantoi datang
lewat ke kuliah kemudiannya dihantar
kaunseling...
11.
no 2 ad hubungan dengan siapa??

dulu ngan zack kecik tapi skang neh aku
pown tataw sebab dia cukup beRAHASIA...

12.
kata2 cinta pada orang no 1

along momot, aku sangat menCINTAHI kamu. ok, dah! hahaha!


13.
berikan 5 fakta yang anda tahu pasal orang yang tagg anda??

pertama: dia cool

kedua: dia hidung kembang

ketiga: dia marka farees

keempat: dia tak berapa tinggi
(separas buku lali aku sahaja)

kelima: warna contact lens dia sama ngan warna contact
lens aku, tapi aku punya lagi berjenama dan mahal. heheh

Harap encik Mohd. Maisyarah berpuas hati.huhu.

No comments:

Post a Comment