Tuesday, May 4, 2010

Study Week atau Study Weak?


Demam exam telah bermula. 2 papers da settle, tinggal lagi... Ermm... Lebih dari satu paper lagi belum selesai. Aku pown tak taw ada brapa paper kena amek. So untuk entry kali nie, memang ada kena mengena ngan exam, iaitu Study Week atau Study Weak?

Walaupown maktab kita nie tak ada sebenarnya study week nie (bodo gak r...), tapi sebagai pelajar yang cemerlang, kadangkala kita terpaksa wat study week sendiri. Dalam masa study week nie, adakah kita habis-habisan study? Aku asa kalau budak pempuan, atau separuh pempuan, jawapannya YA! Tapi kalau lelaki sejati yang macho cam aku neh (hahak!) memang tak pown. Maka minggu study week telah bertukar menjadi minggu study weak.

Study weak
bermaksud haram apa satu pown dia tak belajar sepanjang minggu. Sebab tue dia jadi study weak. Memang weak gila r gua cakap lu. Segalanya serba lemah. Keja makan, pastue tido, pastue bangun, berak. Bese r kan, pas makan, mestie sume orang wat menda tue kan?

Jadi terpulanglah kepada anda semua, selaku para pelajar Institusi Pengajian Tinggi sekalian untuk menterjemah keadaan sebenar sebelum anda menghadapi exam.

Adios, aku berambos!

No comments:

Post a Comment