Wednesday, May 5, 2010

Jaga Tepi Kain Orang?


Salam satu Malaysia dan Bangla. Topik kita pada hari nie berkaitan rapat dengan kesukaan orang pempuan terutama untuk bershopping di Nilai 3, iaitu kain. Ha, rapat2! Kain murah! Kain murah! Tapi bukan bab kain yang dijual aku nak cakapkan, tapi bab suka sangat amek taw hal owang laen secara ultras ( melampau ), menJaga Tepi Kain Orang.


Salah ke nak jaga tepi kain orang nie. Bergantung jugak kepada niat sesorang sebenarnya, apakah tujuan mahu menjaga tepi kain orang nie. Kalau niatnya baek, maka kita boleh terima tapi kalau setakat nak menjatuhkan maruah orang laen, atau nak mengaibkan orang maka perbuatan ini adalah dilarang sama sekali. Bukan saja sekali, tapi banyak kali dilarang. Tapi persoalannya, kenapa dilarang? Sebab tak baik r.


Sekarang nie aku tengok dengan mata aku sendiri ( takkan tengok guna hidung ye tak? ), kalau dulu, ramai orang wanita yang terlibat secara professional dalam bidang menjaga tepi kain orang, tapi zaman da berubah. Lelaki lak dok sibuk jaga tepi kain orang, bukan setakat jaga, kalau boleh tue, terus nak masuk dalam kain orang. Hamjadah punya pangai. Bagi aku, golongan lelaki sebegini memang tak normal r... Sama ada dia daripada golongan auwww... Atau golongan gila publisiti.


Kepada golongan2 lelaki sebegini, sedarlah diri ya. Jangan habat sangat mulut ang. Sepak muka sambil ludah lam mulut kang, naya je.


K, sowry kalau bahasa aku agak emo dan ledot. Tapi siyes aku tak suka r! You should burn in hell men! Chow!

No comments:

Post a Comment