Sunday, May 9, 2010

Tertiup Angin Terkentut


Malam nie asa cam tak keruan r... Walaupun ada letrik, kipas berpusing dan sempat lg ke Putrajaya tadi, tapi aku tak selesa. Ntahla nape...

Sempat jugak tadi singgah2 kat kedai mamak sambil aku nyanyi lagu ngan mamak tersebut. Lagu tamil. Tajuk dia 'Senane Vudhiyane Senapie Tiepo'. Mamak tue suh aku jadi vokalis. Mak ai... Punya r masyuk gua cakap lu.

Lepas tue aku pown sempat r order nasik kosong ngan telur dadar bersama teh ais. Fulus kurang kan. Dalam keriuhan mamak tue bergurau senda bersama para pelanggan, tetiba aku asa bau yang kurang enak.

Aku pown cuba r melamar bau tersebut, owh... Aku taw. Aku kenal dan aku pasti. Bau kentut sendiri rupanya. Inilah akibat terlalu banyak makan telur dadar. Apapown, terima kasih telur dadar sebab menghilangkan rasa laparku.

Tertiup angin terkentut... Owh... Syahdunya!

No comments:

Post a Comment