Friday, April 9, 2010

Mengapa 'METALLICA ' Menangis?


Exit Light, Enter Night, Take My Hand... We're Off To Never2land. Yeargh!!!!!!

Salam METALLICA gua ucapkan kepada para peminat akucemuih.blogspot.com. Hehe. Wut's up bro? Still bring a lot of headbangers around your neck? Well, shut your mouth and fu@#ing enjoy diz blog dude!

Hehe... Nak explain r cket nape 'METALLICA' juga menangis... Dalam lagu METALLICA, memang kebanyakannya adalah bergenre muzik heavy metal atau 'berkiblatkan' NWOBHM ( New Wave of British Heavy Metal), namun begitu mereka juga mempunyai lagu yang berentak perlahan ataupown genre Metal Ballads. Antara lagu2 tersebut ialah 'Sanitarium (Welcome Home)', Fade to Black, rangkaian lagu2 'The Unforgiven', 'Nothing Else Matters' dan yang paling berentak perlahan ialah lagu mereka yang berjudul 'Low Man's Lyric'.

Sehubungan dengan itu maka tidak hairanlah mengapa 'METALLICA' juga menangis. Huhu. Sebab dowang pown de jek lagu yang menyentuh jiwa yang bergelora. Hahak! Tapi sebab2 lain yang menyebabkan 'METALLICA' juga punyai hak untuk menangis ialah:

'METALLICA' juga manusia yang berperasaan
'METALLICA' juga mengerti apa erti perpisahan
'METALLICA' juga ada nilai positif dalam diri

dan yang paling penting ialah

'METALLICA' sayang kat awak r!Huhu...

Tu yang tibe jek jadi sendu tak tentu arah tu. Apapown, mengertilah bahawa awak adalah lebih bermakna dari segalanya termasuklah METALLICA. Akanku syairkan namamu, akanku madahkan janjimu menjadikan gurindam Puisi Cinta.

Sebab tu r Mengapa 'METALLICA' menangis. Harap maklum!:)

No comments:

Post a Comment